Rychlá a transparentní reklamace s Delivro

Všichni děláme vše pro rychlé a bezpečné přepravení vašich zásilek na místo určení.

Něco se nepovedlo? Mrzí nás to. V takových případech je Delivro vždy na vaší straně a okamžitě podává pomocnou ruku.

Delivro stojí vždy plně za svými klienty

Automaticky vás během reklamačního řízení budeme zastupovat s cílem rychle dosáhnout vyřešení reklamace.

1. Napište nám e-mail

Nejste spokojeni s průběhem přepravy, došlo k poškození či ztrátě zásilky? Napište nám zprávu s popisem události. Nezapomeňte uvést číslo zásilky.

reklamace@delivro.cz

2. Otevření reklamace s dopravcem

Jakmile naši pracovníci vyhodnotí, že váš problém je potřeba řešit prostřednictvím reklamace u dopravce, zašlou vám formulář, kterým reklamační proces zahájíme.

Formulář je jednoduchý a přehledný. Stačí jen vybrat příslušného dopravce, doplnit číslo pro sledování zásilky, hodnotu zásilky a zaškrtnou důvod reklamace. Případně můžete připojit fotodokumentaci a fakturu. Vyplnění zabere asi minutu vašeho času.

Chci podat reklamaci →

3. Delivro řeší reklamace za vás

S vyplněným formulářem přichází náš čas. Delivro za vás do 24 hodin otevře reklamaci u dopravce a po celou dobu se o ni bude starat.

Díky velkým objemům zásilek, známe detailně procesy našich partnerů i jejich pracovníky. Víme, na koho se obrátit s dotazy i žádostí o pomoc.

Vaše starosti s reklamací tak můžeme plně převzít do svých rukou a vy se můžete věnovat důležitějším věcem.

Tip: Vše důležité najdete v reklamačním řádu Delivro.

4. Transparentní jednání a plná komunikace

Po celou dobu s vámi zůstaneme v kontaktu a budeme vás informovat o každém kroku. V případě potřeby, vás okamžitě požádáme o doplňující informace. Vše děláme s cílem, zajistit rychlé a efektivní řešení reklamace.

Jsme v kontaktu s dopravcem a nenecháme vaši reklamaci zapadnout. Pokud je reklamace ze strany dopravce více než 7 dní bez odezvy, kontaktujeme správné pracovníky a připomeneme žádost rychlého vyřízení.

5. Reklamace je vyřízena

Jakmile dostaneme zprávu, že dopravce reklamaci vyřídil, okamžitě vás informujeme. Dozvíte se výsledek reklamace i další postup.

Hodnotu uznané reklamace vám odečteme v následující faktuře.

Zamítne-li dopravce reklamaci, zjistíme pro vás přesný důvod zamítnutí. Může to být důležitá informace, čeho je dobré se vyvarovat pro příště.

Snažíme se, aby byl reklamační proces pro naše klienty co nejpohodlnější a nejrychlejší. Ale konečné rozhodnutí o reklamaci i čas jejího vyřízení je vždy v rukou dopravce.

Reklamační řád

Každá reklamace se vždy řeší podle reklamačního řádu přepravce, který zásilku převzal. Přehled podmínek dopravců.

Zápis o škodě
Při převzetí zásilky, nebo nejpozději do 7 pracovních dnů (pokud není poškození na obalu viditelné)
Při převzetí zásilky (poškození obalu). Poškození či ztráta není vidět při převzetí, reklamace musí být podána do 3 pracovních dnů.
-
-
Uplatnění nároku na náhradu škody v ostatních případech
Nejpozději do 30 kalendářních dnů od data doručení zásilky.
Nejpozději do 60 kalendářních dnů od data převzetí zásilky.
Nejpozději do 21 kalendářních dnů od doručení zásilky.
Nejpozději do 14 dnů od obdržení v případě poškození (včetně částečné ztráty zásilky), nejpozději do 21 dnů od předání zboží v případě zpoždění; a nejpozději do 60 dnů od předání zboží UPS k přepravě v případě ztráty.
Potřebné dokumenty
  • Doklad o pořízení předmětu v zásilce
  • Doklad, který prokazuje její hodnotu
  • Fotodokumentace poškození
  • Potvrzení o neopravitelnosti (u předmětů s hodnotou nad 2500 Kč)
  • Doklad o obsahu zásilky a jeho hodnotě
  • Doklad o výši vzniklé škody
  • Kopie Zápisu o škodě
  • Doklad o případné opravě
  • Fotodokumentace
Veškerou dokumentaci prokazující hodnotu zboží (kopii faktury dodavatele, kopii účtenky, print screen potvrzení online objednávky, položkové opravy na faktuře nebo prohlášení o nemožnosti opravy, posudky, další náklady, nebo jinou platnou dokumentaci). Sériové číslo zboží, je-li k dispozici. Inspekční zpráva, je-li k dispozici.**
-
Doba na vyjádření k reklamaci
30 kalendářních dnů od zaslání všech podkladů
30 kalendářních dnů od zaslání všech podkladů*
Většina případů bude vyřešena do 5-10 pracovních dní od obdržení reklamačního formuláře a potřebné dokumentace, pokud si šetření nevyžádá delší čas. Ze zákona je povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 kalendářních dnů.
Nejpozději do 14 dnů od obdržení v případě poškození (včetně částečné ztráty zásilky), nejpozději do 21 dnů od předání zboží v případě zpoždění; a nejpozději do 60 dnů od předání zboží UPS k přepravě v případě ztráty.
Reklamační řád dopravce
* Neobdrží-li GLS všechny doklady do 30 dnů od zahájení reklamace, reklamaci automaticky zamítá.
** Všechny dokumenty vyplněny do 9 měsíců od doručení zásilky.
Tip: Co s obaly během reklamace? Doporučujeme uschovat si všechna originální balení, včetně krabic, výplní, ochranných vnitřních obalů až do ukončení reklamačního procesu. I bez origiálního balení, však lze reklamaci vyřešit. Udělejte důkladnou fotodokumentaci balíku. Vyfoťe ho z venku, po otevření i stav uvnitř. Máte-li vše podrobně vyfoceno, můžete zboží znovu poslat v jiné zásilce a nemusíte čekat na vyřízení reklamace.

Dodržení povinností odesílatele

Nezapomeňte, že klíčem k úspěšnému řešení reklamací je dodržení všech povinností odesílatele. Jsou to 3 jednoduché body, ale mohou ušetřit spoustu starostí.

Řádně a hlavně úplně vyplnit všechny informace o odesílateli, adresátovi a zásilce. Vše si raději zkontrolujte.

Je potřeba správně zabalit balík. Pokud tápete, využijte našeho praktického průvodce.

Nezapomeňte doložit všechny důležité dokumenty k přepravě. V případě reklamace buďte rychle připraveni předložit požadované informace a dokumenty.

Posíláte balíky a chcete ušetřit?

Objevte s námi jednoduchý způsob, jak snížit náklady na vaše zásilky. U Delivro.cz nabízíme efektivní a cenově dostupné řešení pro všechny vaše potřeby v oblasti doručování. Ať už posíláte občas nebo pravidelně, jsme tady, abychom vám pomohli ušetřit čas i peníze.

  • Vyzvednutí na jakékoli adrese
  • Experti na zahraniční doručování
  • Sledování zásilky
  • Pohodlná platba na fakturu